۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

امام جمعه دامغان خواستار شد؛

ضرورت پیگیری استخدام روشندلان/ مسئولان به قانون عمل کنند

ضرورت پیگیری استخدام روشندلان/ مسئولان به قانون عمل کنند

دامغان- امام جمعه دامغان خواستار استخدام روشن‌دلان جامعه بر اساس موازین قانونی شد و گفت: انتظار داریم که مسئولان به وظیفه قانونی خودشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای امام خمینی (ره) روشندلان به عنوان انسان‌های تحصیل کرده و توانمند یاد کرد و بیان داشت: روشندلان دارای تحصیلات عالیه در سطح دکترا و علوم حوزوی هستند که باید به این قشر از جامعه بیش از گذشته توجه شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان دامغان ۲۰۰ نفر روشندل اعم از نابینا و کم بینا وجود دارند، افزود: روشندلان دارای شأن و شخصیت بس عظیم هستند که در قرآن کریم سوره برای آنان نازل و مورد تکریم قرار گرفتند و بر توانمندی و جایگاه آنان تاکید فراوان شده است.

امام جمعه دامغان گفت: به استناد ماده ۱۱ قانون حمایت از معلولان دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب و استخدام معلولان و روشندلان هستند که به کارگیری شوند لذا انتظار داریم مسئولان به وظیفه قانونی شأن عمل کنند.

رستمیان در ادامه از برپایی نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جمعه نصر یاد کرد و تاکید داشت: معظم له نکات مهم و حائز اهمیت را بیان کرده در صحبت‌هایشان پیامی برای دشمنان در رأس آمریکا و سگ رها شده او رژیم غاصب اسرائیل داشتند.

وی با بیان اینکه ما از هیاهو و ترس و تهدید شما هیچ واهمه نداریم و محکم‌تر از قبل در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم، افزود: ملت ایران روز جمعه نصر را با اقتدار گره زده‌اند.

کد خبر 6253485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha